60-talet.

Nu har jag tittat på Rockbrudarna
och jag kan säga att jag inte kände
igen mig så mycket.

Jag var i Blomstermåla folkets Hus
den 10 Augusti 1969 samma kväll
som jag fyllde 16 år. Jag och min
kompis som heter  Britt var där för
det var där som det hände saker.

Vi dansade och hade roligt när
plötsligt strålkastarna hamnar på
mig och bandet börjar spela
Happy birtheday  sweet sixteen bara
för mig. Det var stort.

Det hände mycket i slutet på 60-
talet i Blomstermåla Folkets Hus
Jag träffade Peter Ljunggren där
och han blev pappa till Fredric och
Daniel.

Sedan flyttade jag till Fjugesta
och träffade Lars Sandstöm på
Bergavallen och  han blev pappa till
Magnus och Erik

Det har hänt mycket på 70 och 80 talet
som man får vara glad över.

God Natt

Anita.

Kommentarer
Postat av: Wilma

hej farmor pappa och jag har komit hem mamma blev jete glad för blomorna du förstår pappa hade köpt blomor till mamma men nu så moste jag av sluta jag ska gosa md familjen och mysa.

2009-03-06 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0