TRÖTT



               Här kommer det en rapport från
               sjukstugan....Kulmen är nog inte
               nådd ännu tror jag..haha..........
              
               Men här vilas det och knapras
               Ipren och snart mycket snart
               ska det inhandlas en flaska
               Vademecum (nej inge starkt)
               för det ska vara bra säger Madde
               och henne tror jag på, för där på
               henne biter inga sådana här
               baciller....men hon kör stenhårt
               med Vademecum har jag förstått

               Ja det var det hela, nu ska jag
               krypa under filten igen...........

               Kram Anita...................

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för att du tror på mig.

Ja du ska se vad mycket bättre det känns när du stryker lite Vademecum på ditt bröst.Ångorna stiger och det lättar på i näsan.Annars tar du ett ångbad och droppar några droppar Vademecum i....det är mumma det;)

Krya på dig vännen.det är ju så tråkigt att vara sjuk.

Kram Madde

2009-12-03 @ 16:08:28
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....flaskan med Vademecum är hemköpt...nu ska det smörjas in och sedan är det sängen som gäller.......Godnattkramar från Anita.....

2009-12-03 @ 22:10:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0