Torsdag 17/12

Hej på er......

Tiden bara rusar iväg idag om en vecka
är det julafton, vi går här hemma Ludde
och jag och plockar lite, nu är ju vårt sov-
rum klart så jag tänkte lägga ut lite bilder
på det , ett litet hemma hos reportage, hos
familjen Sandström........haha............



Här är våra pottskåp som vi hade i sommarstugan. de var då trävita
men har nu målat dom helvita...........







Detta tomtehus har min svärfar gjort till sina barn och barnbarn, jag
tror han gjorde 11 st.......det är så himla fint och kommer fram till 1:a
advent varje år.............

Ha en bra e.m...........
Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Wow vitt som jag älskar!

Skitsnyggt....och lilla goa vovven är med och poserar.Tomtehuset var himla charmigt....ett sånt skulle jag ha när jag drar igång med mina sagor för barnen.Sitta och berätta om vad var tomte gör i den lilla stugan.Men mina barn har väl blivit för stora för det nu.....men det kommer väl barn-barn;)

Kram Madde

2009-12-17 @ 15:53:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det blev vitt och ljusblått...Klart att lille Ludde måste vara med på bild han vart alldeles snopen när jag satt upp honom i sängen för han vet att egentligen får han inte vara där....men men ...

Ja du får berätta för barn-barnen om tomten och hans bravader........Kram Anita.......

2009-12-17 @ 16:18:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0