Tisdag 8/12



                            Godmorgon...........

         I går tyckte jag att jag mådde bättre ,i dag är det
         skit, har inte sovit många timmar inatt, jag svettas
         ont i mina bihålor och huvudet känns som om jag
         går i någon slags dimma och värker gör det hela
         tiden......fy sjutton vad trist det är att känna sig
         dålig nu när man har så mycket att pyssla med nu
         till julen, men det får bli som det blir, det blir ju jul
         i vilket fall.........Jag måste försöka ta mig till tand-
         läkaren i dag, för han ska bara sätta dit min krona
         och nu är tiden knapp, för på torsdag går mitt hög-
         kostnadsskydd ut, och är jag inte färdig då, så får
         jag betala det dubbla, roligare kan man ju ha för
         pengarna än att slänga ut 10.000 kronor på sina
         tänder, men åker jag dit i dag kostar det "bara"
         hälften..........

         Ha en bra dag...............
         Kram Anita...................

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Ja då måste du ta dig till tandis.Synd bara att du inte är frisk.Det var en envis liten bacill som fastnade på dig.

Krya på dig vännen>333

Kram Madde

2009-12-08 @ 11:49:20
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja nu kan jag inte gå hemma och dega längre....

I morgon natt blir det till att jobba....Kram Anita

2009-12-08 @ 16:40:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0