TISDAG 22/12



                                      GODMORGON

I dag är jag uppe med tuppen, och det beror på att Ludde väckte oss
0445, då var han fullsövd och ville ha lite sällskap..........................

Det är ca -12 grader kallt ute......I dag ska jag gå till tandläkaren igen
jag skulle behöva ha klippkort där tror jag...........Jag har inte köpt några
julkort heller det måste jag göra idag, jag sätter på vanliga frimärken så
kommer de fram till jul, jag missar alltid att skicka iväg dom vid det datumet
det står för att de ska hinna fram med julfrimärken, och jag tror inte det är
så stor skillnand i pris på frimärkena.........

Jag ska lägga katrinplommon i vatten för i morgon ska jag göra katrinplommon-
sås till ris a'la maltan.....ska också få till Maddes rulltårta, och koka lingonsylt
som är slut......Jaha det finns att göra, så nu ska jag börja med frukost.........

Ha en bra dag.......
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Katrinplommonsåsen har jag fått recept på av dig,den är ju så god.Jag ska också göra en rulltårta idag.Barnen kommer hem och hjälper mig att göra den,koka knäck och lägga in sillen.

Jaha Anita.....då har vi en julfixardag idag då...du och jag=)

Kram Madde

2009-12-22 @ 06:48:23
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du Madde idag har vi en julfixardag, knäcken brukar Lars fixa men ischokladen gör jag, katrinplommonsås är ju ett måste till julen eller hur...........Kram Kram....

2009-12-22 @ 07:14:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0