Söndagkväll



Nu är snart Söndagen över och en ny vecka
börjar, och jag ska ringa till tandläkaren för
jag har bitit av en tand , jag som var så glad
att jag inte skulle dit förrän i April igen.........

Så är det här i livet glädjeämnen och motgångar
går hand i hand....undrar just när glädjeämnena
kommer......????????

Jag mår fortfarande inte bra men jag följde med Goe
Gubben till Bauhaus för att köpa beslag till en ny-
målad byrå, för det kunde han inte göra själv..........
köpte även  nya lampor till hallen och sovrummet
Har nu intagit en delikat måltid bestående av winer-
korv med bröd........

Ni får ha en bra kväll.............
Kram Anita..........................


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är väl typiskt....det där med tanden.

Alltid är det nåt,det får inte vara HELT bra.

Retligt det där.

Kram Madde

2009-12-14 @ 08:46:35
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja visst är det typiskt...och jag är ju den som går till tandläkaren men långa dröjande steg....Kram Anita.......

2009-12-14 @ 15:05:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0