SLUT



        Nu är det kväll, när jag kom hem från Marieberg
        var jag frusen, det sved i halsen och jag hade ont
        i mina bihålor..känns precis som om jag ska bli sjuk,
        och det vill jag inte, för i morgon kväll går jag på en
        trenätters jobbarhelg.......men vi får väl se vad det
        blir utav det....och på Söndag är det kalas i Mull-
        hyttan, här hinns det inte med att bli sjuk inte.....

        Nu har jag gnällt av mig lite....så nu får ni ha en bra
        Onsdagskväll..............

        Kram Anita..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att du blir bättre.Annars får du väl vara hemma och kurera dig.Tänk på hälsan vännen.

Kram Madde

2009-12-03 @ 07:22:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja men du vet ju hur man är....ska prova i natt så får vi se....juat nu är det ipren som gäller..Kram Anita......

2009-12-03 @ 10:52:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0