Onsadag 16/12



                                  GODMORGON.....

I dag var det den stora avslutningsdagen på min träning hos sjuk-
gymnasten Josefin, det var ett nytt konditionstest, nya prover och
lite muntlig information. Fredric kom och hämtade mig för han skulle
ändå upp och ta sin 2:a influensa spruta........Alla prover var bra en
del t.om jättebra mitt långtidsblodsocker hade sjunkigt från 8,5% till
6,4% och det var skitbra tyckte dom......Cykeltestet visade en syre-
upptagningsförmåga från första gången då det var 13 och nu var det
21 och ändå är jag fortfarande förkyld så det var också bra............

Sedan var det lite kolestorol prover som också var bra, det som skulle
gå upp hade gått upp, och det som skulle gå ner hade gått ner.........

För att nu inte tappa motivationen och sluta med träningen, så ska
jag nu gå på självträning, och köpte mig ett 3 månaders kort.......
Ska dit på måndag redan...hade tänkt vänta till efter jul först men
ändrade mig och kör igång direkt........

Nej nu är det dags att röja lite här hemma....
Ni får ha en bra dag.......
Kram Anita............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0