Mullhyttan

Hej igen........

Jag hade tänkt ta en sväng till Mullhyttan
och handla i  ICA affären, innan jag åkte
ringde jag till Therese och frågade om Wilma
var hemma för då skulle jag hälsa på, tänkte
jag, men de skulle ner och ta influensa vaccin

Men jag tänkte gå in och hämta en bild på affären
i Mullhyttan, och lägga in på bloggen och där hittade
jag dessa bilder i stället...................

Therese i hemma hos reportage....................................


Och på nästa sida hittade jag Wilma som klipper band vid en invigning



Wilma står här i rutig klänning och röd tröja....................

Sedan har jag vinkat till rara Linda två gånger i kommunbilen
hejat på Marie G och vinkat till Mullhyttegruppen i bilen också
Så ni förstår att jag känner att jag har haft social tillvara i dag
med så mycket folk..haha......

Sedan handlade jag allt möjligt i charkdisken på ICA i Mull-
hyttan...........Sill i tunna ska de få in nästa onsdag så då är
jag där igen................

Ha en bra e.m...........
Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysiga bilder från Mullis,visst är det charmigt där på ICA=)

2009-12-11 @ 07:05:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja jag gillade affären där......Kram Anita...

2009-12-12 @ 13:40:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0