LÖRDAG eftermiddag



Fy sjutton vilket gråväder det är i
dag....Tur att jag är sjuk, så det är
tillåtet att ligga i sängen med nerfällda
persienner.......Var ute i köket en sväng
för därifrån kommer det goda dofter
ska jag säga......Goe gubben håller
på att göra pizza.....När vi var i
Italien i sommras fick vi så goda
pizzor så nu ska Goe Gubben göra
likadana, det blir med Mozzarella,
Gorgonzola och brie ost på....gott
Receptet på pizzadegen har jag varit
inne hos en pizzeria i Mönsterås och
tiggt till mig.........om det är någon
som vill ha så kan ni lägga en röst
i kommentarfältet så lägger jag ut
det på bloggen............

Ha en bra Lördag
Många kramar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0