LÖRDAG 19/12



Idag är jag tidigt upp men det är en kall lördag i Närke
nästan -20 grader har vi här inne i Fjugesta....hua.......

På programmet idag står lite matlagning, jag ska koka
lite lax med en gättegod fiskörtsås, såsen är så himla
god att man skulle kunna äta enbart potatis och sås....

Jag ska även göra lite västerbottenflan med pumpafrön
som vi ska ha till förrätt med ett glas bubbel.............
Till efterrätt blir det något som heter vit chokladkräm
med hallon i glas.........Skall även lägga in lite sill och
steka strömming som ska läggas in i ättikslag till jul

Vi får hit Fia och Lasse till kvällen och klädseln blir bad-
dräkt och mössa....hahah....vi ska nämligen bada tunna
det ska bli så skönt....att tvaga av sig lite skit nu innan
Jul.......

Nej nu är det dags för frukost.....sedan kör vi igång...

Ha en bra Lördag..........
Kram Anita.................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte varför jag alltid blir hungrig när jag kikar in hos dig HaHa Kram Anette

2009-12-19 @ 22:11:33
Postat av: Anita

hej Anette...haha vad roligt att du blir hungrig ..och jag ska säga dej att det var så gott....och jag fick mycket beröm för maten ...roligt.....Kram Anita.........

2009-12-20 @ 01:25:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0