Kväll



                          Hej på er......

Idag har det inte blivit så mycket gjort....men det är inte förvånande
det är jag i ett nötskal......men nu ikväll har jag ialla fall lagt bruna
bönor i blöt så att jag kan koka dom i morgon, jag har även lagt katrin-
plommonen i blöt så att såsen ska kokas i mogon....skinkan ligger på
köksbänken för upptining....1 1/2 kilo köttfärs  är på upptining för goa
köttbullar..........Lars kommer hem vid 1230 i morgon, och på e.m
kommer Magnus och Erik hem för att ligga över här till julafton, då får
de vara med om att klä granen och smaka den nygjorda skinkan........
Fredric, Therese, Wilma, Cesar, Farmor och Daniel kommer hir klockan
13 30 på julafton för att äta julmat och dela ut julklapparna..............

Nu får ni ha en bra natt....................
Kram Anita................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0