KVÄLL

Hej nu är det kväll och jag går här hemma och tittar på lite på julsaker
som betyder något för mej........



Azalea vilken underbar blomma och ett rött ljus då är det Jul.............



Denna ljuslykta bara är så fin, den har jag fått av min Daniel .............
Tomteflickorna fick jag i en julklapp när jag gick i 3:e klass så de
är snart antika men jag tycker de är så fina och påminner om min
barndom....som var för länge sedan.............



Detta är ett grötfat och en tillbringare som varit med sedan jag var barn
min syster Helena och jag ville båda ha detta set, när vi delade upp efter
mamma, så vi drog lott, och jag vann......Det är Uppsala-Eneby....Gefle
dom är numrerade och jag vet vilken av mina pojkar som ska få dom
efter mig............

Jaha ja det var lite mera hemma hos mig............det kanske kommer
mera vem vet...............................

Ha en bra natt....................
Kram Anita..........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Azalea är väl en rar blomma.Men du...vad fin lyktan var som du fått av Daniel.

Kram Madde

2009-12-18 @ 12:21:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja den köpte han åt mig för några år sedan när han var på julmarknad på Liseberg....Jag bara älskar den ljuslyktan.....Kram Anita......

2009-12-18 @ 18:53:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0