kväll



                      Då var promenad två gjord i dag
                      Har också bytt lakan känner att när
                      man har legat i sängen ett par dagar
                      känns det skönt att få byta ut dom

                      Jag har även lagat mat idag, det blev
                      "Ragger" lätt att slänga ihop och gott

                      Nu när Lars kommer hem ska vi ut på
                      en rundtur, vi åker först till Frösvi där vi
                      ska köpa fyra flak med ägg, jag vill inte ha 
                      allt för färska ägg till jul när man ska göra
                      ägghalvor, för de går ju knappast att skala

                      Sedan blir det en tur till Hidinge Gård för
                      att köpa en 25 kilos potatissäck.............
                      Därefter blir det hem till sängen igen

                      Ha en bra kväll..............
                      Kram Anita.....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för tipsen...med potatisen.Ska se om jag hittar dit;)

Kram Madde

2009-12-08 @ 12:22:05
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Skit lätt följ skylten POTATIS så hittar du....

Kram Anita......

2009-12-08 @ 16:41:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha okej,det ska jag väl klara;)

Kram Madde

2009-12-08 @ 18:52:40
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0