Influensa



Jaha då tog äntligen bröderna Sandström sitt förnuft tillfånga och gick
och fick sina influensasprutor.....Bra bra..................

Jag tycker att det var väldigt kallt när jag var ute med Ludde på hans
promenader i dag, men nu kommer ju vintern och ska få vara kvar över
Julen sägs det........Det skulle ju vara härligt med en vit jul......Jag vet
när vi åkte hit upp till syrran för att fira jul och jag var väl 14-15 år och
Kalle E kom med häst släde och facklor, och vi åkte runt....det var en
fin jul och ett roligt minne...............

Nu ska jag plocka upp lite kött ur frysen för i morgon blir det dillkött
i det Sandströmska köket............Gott gott.........

Ha en bra kväll................
Kram Anita.........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Yummie....Dillkött,det är mumma det;)

2009-12-15 @ 07:23:25
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det blir smaskens.....ska just nu sätta igång...

Kram Anita......

2009-12-15 @ 07:27:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0