GOTT SKRATT

Hej..........

Ett gott skratt förlänger livet sägs det
och då har jag blivit lite äldre i natt....



Det var på Linden det hände, de har så
mycket humor, personalen som jobbade
där i natt.........

Jag sa att det var 8 grader kallt innan
jag åkte till jobbet i kväll.....och då säger
en av personalen.." Jag hade sex i bilen"

Oj då i denna köld...hehe



Sedan var det en film på tv.n och då säger
en annan ur personalen att författaren till
både boken och filmen heter.................
Jaha säger jag, har du läst boken...nej säger
hon, men jag har läst om den....................

Ja sådan humor har vi som jobbar innom äldre-
vården i Lekebergs kommun.................

Det är sådant som jag skrattar åt när jag går
och lägger mig, och som får Lars att titta lite
extra på mig innan jag somnar....................

Nu får ni ha en god natt...............
Kram Anita...................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0