FULLMÅNE



I natt är det fullmåne, det är både lite spöklikt och fascinerade..........
Det blir aldrig riktigt nermörkt, utan man ser mycket fast det är mitt
i natten........Vissa personer sover sämre när det är fullmåne och vi
får lite mera larm också.....Temp-mätaren står på -18 grader..........

Jag får nog plocka med mig lite extra kläder i bilen i natt....jag gillar
inte att springa runt i termobyxor, men jag skulle behöva det om vi
blir ståendes längs vägen om bilen pajar eller något.....................

Ja nu är det dags att packa, hoppas att ni får en bra natt i skenet av
fullmånen...........................

Kram Anita......................


Kommentarer
Postat av: Madde

Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!

Kram Madde

2009-12-31 @ 11:56:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack detsamma, och var rädd om dig denna förtrollade natt...Kram Anita.....

2009-12-31 @ 13:30:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0