FREDAG 4/12



        Sitter här framför datorn med en kopp varm te, kan inte
        påstå att jag är friskare i dag än i går, så det blir nog att
        tillbringa ännu en dag i sängen. jag tycker ju det är så
        skönt att gå och skrota i morgonrock och helly hansen
        sockor när jag är sjuk, men nu måste jag ju faktiskt gå
        ut och rasta Ludde ett par gånger varje dag, så det är bara
        att klä på sig och hoppas att han gör det han ska snabbt
        som ögat.........så jag får krypa ner i bingen igen..........

        Jag har köpt hem lite choklad och kokosfett, hade tänkt
        att göra lite Ischoklad med mintsmak, som jag hittade ett
        recept på, men det får bli en annan dag, ska även göra
        chokladtryffel med apelsinsmak, jag som älskar allt med
        apelsinsmak........Det är väl bra konstigt att man vill göra
        så förbaskat mycket när man är sjuk......................

        Nej kära vänner nu är det sängen som gäller
        Ni får ha en bra fredagsförmiddag...............
        Kram Anita..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Lilla gumman....krya på dig.

Hjälpte inte mitt Vademecum?

Kram

2009-12-04 @ 14:51:02
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Linda

Krya på dej raring ..

styrkekramizar i massor =)

2009-12-04 @ 23:43:47
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej Madde och Linda....Tack för kryapå hälsningarna.

men de ser inte ut att hjälpa tyvärr, jag är skit förkyld har inte varit det på flera år, så nu har jag väl fått för 10 år tillbaka....Det är sängen som gäller med Vademecum, halstabletter, nässpray och Ludde som sängvärmare...(jag som inte skulle ta upp honom i sängen haha)....nu är det gjort...Kramar till er.........

2009-12-05 @ 09:50:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0