FREDAG 25/12



        Godmorgon

Då är det dags att inträda i
tjänst, och jag går ut stenhårt
med en trenätters................

Det ska bli oväder hör jag på
tv:n, men jag hoppas att vi
klarar av det så vi kommer
fram dit vi ska, får se till att jag
klär på mig ordentligt i fall att
vi kör fast någonstans..........

Lars som är ledig nu till  efter
trettonhelgen, ska börja att
måla kontor och lekrummet
på nedervåningen...............

Annars tycker jag att det är
skönt att Julafton är över och
att man kan ta det lite lugnare
igen, det blir lätt stressigt med
all mat och julklappar som ska
inhandlas...........Jag som inte
trivs med att handla när det är
mycket folk har t.ex aldrig varit
på en mellandags rea och kommer
troligen aldrig att gå på en heller

Det är skönt att slippa tänka på vad
vi ska ha till middag idag, det blir
rester från igår som man får dras
med nu några dagar..................

Nu får ni ha en God Fortsättning
på Julen.........................

Kram Anita...............

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har heller aldrig varit på mellandagsrea och kommer ALDRIG att komma på någon heller;)

Här ville vi inte heller laga mat.Barnen ville ha Mc:donalds,så det fick det bli.

Hoppas natten blir bra....ja klä dig varmt du som ska ut i snöyran.

Kram Madde

2009-12-25 @ 22:58:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....Nu har vi kört en runda och fy sjutton vilket väglag det är, men jag kör sakta, det är bättre att komma fram lite senare än inte komma fram alls.....Sov Gott....kram Anita....

2009-12-26 @ 00:26:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas att du sover gott nu vännen.

Det började snöa nu igen......så du behöver vila för vägarna kanske inte blir så roliga i natt heller.

Kram Madde

2009-12-26 @ 13:24:21
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Det gick bra att sova idag...men det var väl för jag såg snöflingor så fort jag blundade

Kram Anita......

2009-12-26 @ 15:30:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0