ÄNTLIGEN KVÄLL



Äntligen kväll och vi är hemma efter ha
tillbringat en tid i staden Örebro............
Det är en jäklar tur att det bara är Jul en
gång om året, så man slipper springa runt
och trängas med folk........Jag var så slut
i benen efter några timmar så jag sa till
Lars får jag inte sitta snart då far jag omkull
och då gick vi in på Saigon och år friterade
jätteräkor men sötsur sås.....ja sedan var
man så himla mätt så det var svårt att röra
sig bara för det.......aldrig är man riktigt nöjd...

Men nu är vi hemma och det är frid och fröjd
Erik skulle jobba mellan 06-14 i dag, men det
fattades folk så han fick fortsätta till klockan
22 i kväll, och naturligtvis hade han inte mat
med sig så det räckte, så jag ställde mig och
gräddade  ett lass pannkakor som jag nu varit
nere med (på TrioPlast)................

Vi fick tag på alla julklappar så det känns
skönt....När Wilma fyllde år den 30 nov...
frågade jag vad hon önskade sig, och det
var lite allt möjligt b.la en tvilling sulky till
dockorna, och det fick hon utav oss.....sedan
här om dagen frågade jag vad hon önskade
sig i julklapp.....ja hon visste inte riktigt, för
hon har mycket saker, så hon funderade en
stund och så sa hon en tvilling sulky..............
men sa jag, det fick du ju när du fyllde, du kan
väl inte ha två.....jo sa hon, jag vill ha en som
jag kan ha hemma hos dig.....nu blev det lite
"nyttiga" julklappar i stället...........men det blir
nog lite "roliga" saker från pojkarna............



Nu får ni ha en bra fredagkväll...........
Kram Anita.......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0