UTGIFTER

Hej.............

I dag är det den stora strykardagen, och det blir
jag upplyst om av Lars, han väckte mig i morse
och upplyste mig om att jag inte skulle glömma
att stryka, han hängde även ett par ostrykna jeans
på en stol i köket.........Då har han kom i håg men ska
han gå upp till övervåningen för att hämta toapapper
kommer han ner utan.........för då fick han se fiskarna
och kom på att de skulle ha mat,,,,,,tala om simultan-
förmåga............

Annars är det en dag med mycket utgifter................



På vår SAAB har AC:n slutat att fungera.........Det är ju konstigt att den kan
lägga av under sommaren när vi har haft husbilen och kört med...................
men ialla fall så är SAAB:en inlämmnad idag för att lagas.....................
Och det skall gå på en nätt summa av 7000 kronor..................................

Det tredje jag ska gnälla om i dag är att när vi åkte på semester fick vi
stenskott på rutan i husbilen innan vi lämnat Sverige......................



Nu ska den lämnas in för byte av vindruta men det kostar "bara" 2600 kronor
för så mycket var självrisken på...........Ja hej och hå på tal om strykningen så



Är mitt strykjärn trasigt.......luckan där man häller i vatten har gått
sönder så häller jag i vatten där rinner det ut på handen på mig och
det är ju varmt så jag bränner mig när jag stryker...............
Jag undrar just vad ett nytt strykjärn kostar??????????????

Men nu ska jag sluta klaga nu ska jag ta mitt trasiga stykjärn
och börja stryka.............återkommer senare....................................

Ha en bra Tisdag.(ni som slipper stryka)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är som ordspråket säger"en olycka kommer sällan ensam"det är väl bra konstigt.

2009-08-04 @ 19:15:07
Postat av: Anita

Hej...ja det ordspråket stämmer verkligen på oss just nu.....Får hoppas att vi har fått vår del av

"en olycka" Anita.........

2009-08-04 @ 21:30:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0