SEGT

Hej..........

I dag var det segt att komma ut på nätet.......
L ringde och väckte mig klockan 10 jag
kunde gott och väl sovit en timma till kändes
det som....... nej, jag har inte jobbat i natt, men
min sömnkurva är nog rubbad på något vis
jag sover bäst efter klockan 07 på morgonen

Jag har kollat i min almanacka om jag hade
något uppskrivet för i dag så att jag inte missar
något viktigt,eller som igår då jag var tvungen
att jäkta till frissan, jag gillar inte att jäkta........



Men det var en tom sida i dag, så nu är det städning som gäller
jag ska ta tag i badrummet i dag...Jag blir så f-bannad på vårt
vatten vi har här i Fjugesta med allt kalk i, det ligger ju som en
dimma över duschväggar och annat, det ser inget fräscht ut......

Nej nu är det hög tid att greppa skurtrasan.........
Ha det bra därute.......
Kram Anita..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0