Natten är över

Godmorgon....

Nu är även denna natt slut, och det
är jäkligt skönt.....Jag har jobbat med
en dag syrra i natt och det gick jättebra.

Men jag sov dåligt i går när jag kom hem
från nattpasset, så det blev segt frampå
småtimmarna i morse, och dåligt med
jobb hade vi också, det är sällan man får
säga det men just nu är det himla lugnt
(ta i trä).

Annars har vi varit och hälsat på den trevliga
personlen både på Linden och Oxelgården i natt
och det är ju roligt.Jag sa till mina arbetskamrater
att mina ögon var fyrkantiga av trötthet, men nu tror
jag att de ta mig sjutton är åttakantiga, så nu får det
vara bra med bloggandet ett par timmar................

GodNatt på Er
.....Anita.......


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack lilla gumman för att du tycker att vi är trevliga....det gläder.Ni är så trevliga ni med.

Kram på dig!

Madde"Natthäxa" på Linden.

2009-08-12 @ 15:51:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde..

Jag tycker att det är trevligt att komma in på Linden nu igen......

Kram Anita....

2009-08-12 @ 16:39:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0