MÅNDAG 17/8

Hej.........

Jössus vad tiden går fort, redan den 17 i denna
fina månad........Har sovit som en stock i natt, det
tar på krafterna när det blir en sådan hektisk men
rolig helg.......I Berg fanns det en butik och inrednings
affär som heter Slussport 11 och där var Ann-Sophie
och jag inne och kikade, och det fanns mycket fint jag
köpte mig ett vitt plåthjärta som man kan ha värmeljus
i och det blev så fint när jag tände det  igår kväll, jag hängde
det i fönstret i lilla rummet........










Vi ska åka till Småland och Blekinge om några veckor och då kör vi förbi
Så då tar vi en tur in till Berg igen för här fanns det mycket fint att in-
handla både till presenter och julklappar.........Nej nu är det dags för
frukost...........

Ha en bra förmiddag.........
Kram Anita................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0