LARS ÖVERRASKAR

Hej...........

Lars överraskade mig just nu med ett glas
champagne......varför ??? Jo jag fyller år på
måndag......Och detta var ett grattis i för-
skott.....För jag jobbar på måndag natt och
då får man inte dricka champagne eller
något annat starkt........................................

Annars har dagen varit varm och go, vi ha
mest suttit nere vid stranden och bara slappat
solat och badat............



Här luktar det tång och det är frisk tång, ibland kan det lukta unken tång
men inte här.......Det är mest klippor och lite grova stenar och där ville
jag sitta........När vi går i och badar är det sandbotten, jätteskönt............



Visst ser det härligt ut.........Strand .......Vatten........Sol................
Det kan inte bli bättre....Vid lunch gick vi till retaurangen och åt tacco-
bufe..........I kväll blir det grillad fläskfile med klyftpotatis............................
I går kväll blev entrecote med potatisgratäng..................Gott Gott.........

I kväll är det kräftskiva för de som bor här lite mera permanent så
restaurangen är stängd för de sitter där..........Vi får se om det blir
livat framåt natten........Kul att se..................

Nu ska ni ha en skön Lördag kväll
önskar/////////Anita...............................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!

2009-08-09 @ 15:37:05
Postat av: Anita

Tack så mycket.....En börjar bli så gammal så det är inget att fira längre.........

Anita........

2009-08-09 @ 19:09:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0