JAG TROR INTE PÅ DETTA

Hej..........
Jaha nu är matchen slut och vi
vann, Hurra vad vi är bra.........
Det skulle vi säga lite oftare
till varandra.....För vi är jäkligt
bra..........eller hur........................

Nu är det ju så att jag tror inte
på humbug egentligen.............
Men utsidan på mitt lår har slutat
värka sedan jag satte på "ryss-
plåsterna"........Men det kan också
vara så att latmasken har slutat
att böka och lagt sig till ro..........

I alla fall så får "ryssarna" sitta
kvar några dagar till...(Kan ju vara
trevligt med lite ryskt besök också)

Annars är allt lungt på Dammgatan
en av sönerna ligger kvar tills i morgon
det är roligt när de trivs hemma hos
föräldrarna.............................................

Ha en bra natt .........
Kram Anita...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0