HUSBILSTVÄTT

Hej.........

Jag går runt lite och tittar på när Lars ska
tvätta husbilen, gick och hämtade kameran
för jag tänkte att alltid finns det något att fota.



Han var tvungen att tvätta markisen för efter semesterresan i Italien
och Frankrike hade det fastnad mycket flugor och småknott som
behövdes tvättas bort med högtryckstvätten......................

Jag tog mig en titt in i husbilen för att kolla om vi glömt något efter
helgen vid Göta Kanal..................



Och titta här vad jag hittade ett 6 pack ägg en sillburk och några pilsner



Goa sänga....... jäklar vad gott jag sover här...........



En sparbössa från Ålems Sparbank där min bror jobbar, han tyckte vi skulle
fylla den med pengar som vi inte gör av med när vi är ute och reser...............
Jag kan tala om att den är fortfarande tom.............



Lite fina tagetes som lyser så fint gula i min mur..........................................



Min "buske".................



Mera växter på muren................

Ha det bra.............
Anita......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0