HÅRD NATT

Hej............

Nu är det morgon och jag har kommit hem
från jobbet........Det har varit en strulig natt

Ibland tar allt en sådan evinerlig tid, och då
blir jag stressad......Men jag kan ju inte skynda
på folk hela tiden, därför missade vi lite i natt
och nu sitter jag här med dåligt samvete.......

Men då intalar jag mig varför ska jag ha dåligt
samvete.......Jag tar inte mot några bonusar....

När jag kom hem mötte mig två glada katt-
ungar.......................



Sigge hade varit uppe i Lars fiskrum och hittat en piprensare, och den var
ju jätterolig.......Så fort Bob kom i närheten morrade sigge det lät som en
helikopter kom flygandes ungefär............När sedan Sigge behövde gå på
lådan ja då var bob framme och snöt piprensaren...................................



Men han blev snabbt av med den och här sitter han och ser snopen ut....
Han ska få en egen piprensare, så får vi se hur det går.........men jag kan
tänka mej att lille Sigge ska ha den också......................

Nu känner jag mig trött och ska gå till kojs......Jag har ju ännu en natt att
jobba....hoppas att den flyter på lite bättre........................

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0