GODMORGON

Hej på er..

I dag är jag uppe med tuppen  jag har just
varit inne på recept.nu och dragit ut ett
recept på gubbröra som jag tänker göra
och ta med i husbilen.....................



Jag byter ut ansjovisen mot matjesill, den blir mildare och godare då
Den på en bröd skiva ska jag njuta av med en kall pilsner när vi kommer
fram i kväll till Bergs slussar..............Sedan blir det nog grillning och en
potatisgratäng.....Gott Gott......

Annars har det fallit på min lott denna gång att ladda ut i kylskåpet med
det som ska ätas över helgen...........

Nej nu blir det frukost och sedan Gubbröra..................

Ha det  gott........
Kram Anita........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0