GODMORGON 28/8

Ha Ha Idag är jag uppe med Tuppen, och det hör inte till 
vanligtheten ska jag säga..............



Men jag har lite att ordna i dag, jag ska börja med att städa sovrummet
Sedan blir det till att förbereda maten som vi ska äta i kväll. Klockan 1130
ska jag vara inne på Atlascopco och hämta Lars, sedan blir det lite
handling i stan innan vi åker hem, och det vet ju alla vilken tid det tar
om man ska springa runt i affärer i stan (pust och stön)....................
 Klockan 1815 serveras sedan maten på Dammgatan...............Det ska
bli roligt att träffa alla tillsammans igen. Alla fyra barnen med respektive
kommer ,svärmor kommer, Lars syster Bettan med sin Anders kommer
också. Det blir säkert full rulle innan det blir dags att krypa ner i bingen i
kväll eller snarare natt..........

Nej nu är det dags för frukost, det blir nog havregrynsgröt och ett löskokt
ägg, så man står sig på f.m................

Ha en bra Fredags f.m......
Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad trevligt du får det ikväll.

Kul när nära och kära är samlade.

Ha en jätte mysig helg vännen.

Kraam Madde

2009-08-28 @ 08:27:19
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det ska bli kul när alla samlas......

Ha du också en trevlig kväll med tv 3

Kram Anita........

2009-08-28 @ 10:13:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0