GODMORGON 21/8

Hej...........

Idag tycker jag att hösten har kommit
och det är väl lika bra det.......Han kommer
ju ändå om man vill eller inte..................

Jag har i dag varit på vårdcentralen och
tagit prover........



Jag har nämligen för högt kolesterolvärden...
och så tog de ett långtidsblodsocker.............
Den här veckan har mitt blodsocker inte gått
under 12, men jag har någon konstig sorts
infektion i kroppen......Jag går och är lite
halvseg hela tiden...................

Jag träffade på en arbetskamrat på VC och
det är ju alltid roligt att prata med de som
jobbar på dagen.....Nattarna har ju inte
någon kontakt med varandra nu för tiden....

Nej nu ska jag slänga mig i bingen för jag
har en trenätters framför mig.....................

Ha det gott../ Anita.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0