GODMORGON

Hej.....

Jaha då var det Torsdag förmiddag
och solen skiner ännu så länge......

Jag hörde på väderprognosen i morse
att det är 90% chans att det blir åska
i dag..........chans ??? annars brukar det
vara en viss risk att det blir åska...........



Så när åskmolnen tonar upp sig drar jag ur modemet till datorn och
greppar skurhinken för nu ska tv rummet på övervåningen få sig en
höststädning.............Men innan det kommer hinner jag nog blogga
några gånger.......Jag kan inte upplysa om vilken temperatur vi har
på Dammgatan ännu för solen skiner just nu på den väggen............
men det återkommer jag med .....................



           Ha en bra dag

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0