GLAD

Hej igen..........

Jag är så glad , jag har nämligen talat
med min gamla arberskamrat Mari-
Anne......Och det finns nog ingen som
får mig på så bra humör som hon......

Vi har jobbat natt ihop när vi bara var
två på Linden en ssk och en usk........
 Det är nog den roligaste tiden i hela
mitt jobbarliv....milde tid vad vi har
skrattat.....man hade så ont i magen
när man gick hem från jobbet på den
tiden.........för allt skrattande..............

Nu har vi bestämt att vi snart måste
träffas och tala gamla minnen...........
Det ska bli så roligt....Jag ser fram
emot den dagen......................Det behövs
ibland bara ett telefonsamtal för att det
ska bli en toppendag
Tack Mari-Anne..............



                            ANITA.

Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt gumman.....

Jag förstår vad du menar.Det var roligt på den tiden.Längtar ofta tillbaka jag med.

Kram Madde

2009-08-12 @ 15:46:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du Madde allt var inte bättre förr men mycket var det, alla snygga killar man såg i 20-års åldern vart har dom tagit vägen

Kram Anita...

2009-08-12 @ 16:42:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0