FJUGESTA VÄDER.....

Hej...

Jag tittade på min blogg vilken temperatur
vi skulle ha i Fjugesta i dag och den visade
+18 grader, sedan tittade jag på min ute-
termometer och jäklar i min låda den visade
+ 18 grader, det var nog första gången som
jag har vatit med om att en prognos har stämt
till 100%, så nu vet ni vart ni ska gå om ni vill
se det mest pålitliga vädret över Fjugesta......

Annars vaknade jag och hade ont på utsida
lår, det är väl något liotibial band ?? ja inte
sjutton vet jag.........................................


Det  värker både när jag står och går, men jag får
väl smälla dit ett "ryssplåser" får vi se om det ger



med sig, men man måste ha tron till 100% också



Men jag är glad att jag har någorlunda normala höfter, annars
skulle det gå åt många "ryssplåster"....................

Nej nu är det dags för frukost...........
Anita..........


Kommentarer
Postat av: Madde

Nej men vad har nu hänt?

Ni kanske fick springa för mycket i natt.

Hoppas att det ger med sig....du får vila riktigt.

Kram Madde

2009-08-12 @ 15:43:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde

Jag tror att det var brist på spring i natt

det är nog latmasken som krälar

Kram Anita

2009-08-12 @ 16:37:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0