DOPP I TUNNAN

Hej igen.......

OJ OJ vad jag har sovit gott vaknade av att son nr 4
stod vid sängkanten, och frågade om jag hade jobbat
i natt, klockan var då nästan 1500...............

Genom-svettig som jag var, vad  det bara att slänga
sig i tunnan, och det har jag gjort 3-4 gånger efter
det........Sedan har jag suttit i solen och gassat.....
nu drar det lite i fejan kan jag säga....................

Annars håller jag på att tvätta vi åker ju tidigt i
morgon bitti........Gud så skönt.........Jag har beställt
räkmackot till imorgon eftermiddag och en kall
pilsner.........Jag längtar så in i norden tills i morgon
bitti.......Men så måste jag säga som min positiva
goe gubbe säger snart är det "måndag morrn igen"

Ha det gott.........
Anita........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det skönt att solen och värmen är här igen,svettigt är det men va sjutton så ska det vara och snart är det över för i år.ha det bra på eran helgtur.

2009-08-06 @ 18:12:38
Postat av: Anita

Hej.....Visst är det gott när moder sol kommer fram jag svettas så gärna det gör mig ingenting....Tack det blir skönt med havsluft i morgon.......

Anita.........

2009-08-06 @ 18:16:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0