BRUNCH

HEJ..........

Åh vilken underbar "morgon" fast klockan är tre
 på eftermiddagen..................



Här är det frukost-lunch på altan........sedan ska jag
slappa för snart är det dags för andra natten.........

Natten gick som en dans, det var roligt att jobba,
nu när jag varit ledig i nio nätter..................

Vi har det lite lugnare just nu för tillfället, men vi
åker långa sträckor inom kommunen så vi är ju
"ute" på jobb nästan hela nätterna.....På morgon-
kvisten var vi inne på Linden en sväng och dom
har mycket just nu, det ringer i ett.......stackarna,
jag kommer ihåg sedan jag jobbade där, hur stessigt
det kan bli på morgonen med alla som ska ha hjälp.

Dagpersonalen i Hemvården gör ett jättebra jobb,
brukarna är så lugna och harmoniska när vi tittar
till dom på nätterna, och det beror på att dagpersonalen
är så duktiga..........Det är  roligt att jobba i Hemvården
just nu....................

Ha en bra eftermiddag.../////  ANITA..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0