BRÖDBAK

Hej...........

När jag varit till stan körde jag igång med
brödbaket..........och det var roligt att göra
detta nya bröd.....



Här ligger det på jäsning...............



Visst ser det gott ut när det blev klart..............

Jag delade brödet och skulle ta med till Erik men han var
inte hemma, så vi fortsatte till Frösvi för att köps ägg
och jäklar vad det doftade gott i bilen med nybakat bröd



Det är fyllt med så god gegga och jag la till lite mozzarella ost också
det tycker jag är gott...............

Nu ska jag avnjuta det ljumma brödet och en kall pilsner..............

Ha en bra Måndag kväll
Kram Anita.......................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så gott känner doften ända hit.Mums

2009-08-17 @ 21:52:25
Postat av: Madde

Ett inlägg med ett recept på brödet vore inte dumt.

Ser himla gott ut!

Kram Madde

2009-08-18 @ 09:16:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej på er.....Ja det var ett gott bröd..jag ska

försöka lägga ut receptet senare idag......

Kram Anita....

2009-08-18 @ 10:10:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0