BÖCKER

Hej.........

Jag tog cykeln och åkte till biblioteket för
att låna några böcker...........


Känner att nu när det börjar bli mörka kvällar är det skönt
att sätta sig med en bok i soffhörnet och mysa....................

Jag fick ett tips av en arbetskamrat på dagen att det finns små
boklampor att sätta på boken om man vill ligga i sängen och läsa
och inte störa gubben med att ha sänglampan tänd..............



Så L som gillar Claes ohlson som barna gillar
leksaksaffärer drog i dag upp på stan och har
köpt mig en boklampa...................

Så när kalaset är över i morgon kväll då ska jag
börja läsa en bok av Elizabeth Gaskell som heter
Hustrur och döttrar och utspelar sig i England på
1820-talet...........Spännande, jag gillar böcker som
handlingen utspelar sig på 1800-talet..................



Sedan lånade jag några andra böcker som handlar om Svek och Passion
Spännande......jag tog även med några böcker av Anna Jansson så Lars
har något han kan läsa också........

Ska bara säga att det går trögt med städningen
jag hittar på allt möjligt annat att göra.........

Kram Anita............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0