ÅGREN

Hej igen..........

Jag har sådan jäkla Ågren.......tidigt i våras
frågade min diabetessköterska om jag ville
gå med i en träningsgrupp uppe på VC som
skulle ledas av sjukgymnaster för sådana
som jag som har för högt blodsocker och
hänger för det mesta i en go fotölj om kvällarna

Vi skulle få hjälp med individuell träning...........
Och jag min jäkla dumbom tackade ja och tyckte
att det skulle bli jätteroligt, nu har jag redan
ringt återbud en gång, men nu ska jag dit i morgon
förmiddag med träningskläder????? jaha det hade
jag senast när jag gick i skolan för si sådär 40 år
sedan..........Hur sjutton ska det här sluta...........

Men det tänker jag berätta för er i morgon om jag
överlever ett träningspass på cykel

Ha en bra natt
Kram Anita




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0