10 AUGUSTI

Hej på Er.............
I dag är det den 10 Augusti ett magisk datum........



I dag är det 56 år sedan denna lilla flicka föddes.Herre Gud vart har den tiden tagit
vägen.......Det har flytit mycket vatten under broarna sedan denna bilden
togs ......Jag var nog 1 1/2 år.....Jag undrar vad jag står och tänker på.......


Men annars är det en vanlig måndag......Jag trodde att jag skulle kunna

sitta ute på altan och lapa lite sol i dag men så är tydligen inte fallet......
Varför är det jämt ett lock över Fjugesta så att solen inte kan tränga
genom.........Jag ska ta det lite lungt i dag jag ska nu jobba 2 nätter sedan
är jag ledig i  9 nätter jobbar 3 helgnätter och är ledig 13 nätter, där skulle
vi kunna trycka in en sista minuten resa........Men jag känner inte så  mycket
för att åka till Mallis nu med bomber och svininfluensan och vi har ju varit
utomlands i sommar så den kvoten är väl fylld........Nu ska jag planera för
kommande helg när vi ska på Göta Kanal kryss Det ska bli roligt................

Ha en bra Måndag.......................................


Kommentarer
Postat av: Madde

Ett jättegrattis från oss alla här borta i Hulvik!

2009-08-11 @ 11:44:32
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde........

Jag tackar och bockar.....det är alltid roligt att bli grattad "utsockners" ifrån.....Ha Ha....

Kram Anita...........

2009-08-11 @ 13:27:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0