Loppis

Hej

Jag funderar starkt på att anordna
en loppis........ Jag har så mycket
grejer i skåp, lådor, på vind och i
garderober...............

Jag hAR NOG 4 lådor med gamla
gardiner de duger väl kanske till
mattrasor................

Jag ska ha lite personal till hjälp
jag bör nog förhandla med Wilma
om hon möjligtvis vill vara föreståndare...

Tänkte att man kanske kunde sätt ut
lite bord på gräsmattan framför huset
och lägga ut saker därpå...........

Jag har ju en kassapparat.............



Den har en egen historia....

Jag var i Borgholm när jag var
liten. Kommer inte ihåg hur gammal
jag var men upp på en vind där i ett
hus stod en gammal kassapparat....

Vilken lycka ...........

Till julen detta år fick vi ju önska
vad vi ville ha i julklapp........
Min önskan var en kassapparat
och bara det inget annat...........

Julafton kom och jag fick en
kassapparat ????????.......
En liten leksaks kassapparat
vilken besvikelse..... Jag kan
känna denna känsla än i dag...

Detta har inneburit att jag
köpt mig en egen kassa-
apparat




Jag har t.om pengar i den...
Det är lite träligt att det inte
finns ett, fem, tio, och tjugofem-
öringar kvar..........

Anita........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0