Långledig...

Hej..

Satt här och tittade i min
almanacka..........

Ser att jag jobbar nu till
helgen Fredag och Lördag
natt.....

Söndag natt har jag tagit ut
en semester natt för på
Söndag eftermiddag-kväll
ska vi ut och fira Daniel som
fyller 32 år.....Den 20/4.....

Jag vet inte hur det hänger
ihop men jag är ledig ända
tills den 3/5 när jag jobbar
nästa natt........

Här finns det läge att vår-
städa både inne och ute......

Vi kanske tar en sväng med
husbilen över Valborg och
1:a Maj...........

På Valborgsmässoafton har
jag bott i Närke i 30 år..........



Så här såg jag ut för 30 år sedan........
Oj oj nu ser man att åren gått och
kilona kommit..............

Anita......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0