Kyrkor

Hej

Ibland blir jag ja jag vet inte vad
jag ska kalla det.....lite kyrksam
kanske man kan säga............



Jag gillar kyrkor det är något som
symboliserar glädje förväntan
(skolavslutningar).............




Avsked man har rätt att vara ledsen
utan att någon ifrågarsätter (begravningar)



Förhoppning Man hoppas på att
livet inte tar slut efter döden............



    Fotspår.

En natt hade jag en dröm.
Jag drömde att jag gick längs
en strand tillsammans med Gud
På himlen trädde bilder ur mitt
liv fram. Jag såg på varje bild två
par fotspår i sanden; ett par var
mina och det andra paret var Guds.

När den sista bilden syntes såg jag
tillbaka på fotspåren. Jag upptäckte då
att många gånger under mitt liv fanns
endast ett par fotspår.......

Jag såg också att detta var under de
mest ensamma och svåra stunderna
i mitt liv....

Detta bekymrade mig mycket och jag
frågade Gud om detta
" Gud du sade när jag en gång bestämde
mig för att följa dig, att du skulle gå med mig
hela vägen.

Men jag ser att under de svåraste tiderna
i mitt liv finns det bara ett par fotspår......

Jag förstår inte varför du lämnade mig när
jag behövde dig som mest"

Gud svarade " Mitt kära barn. Jag älskar dig
och skulle aldrig lämna dig.

Under tider av svårigheter och prövningar
när du bara kan se ett par fotspår då bar jag dig.........

Anita........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0