Kväll...

GOD KVÄLL

Vi har nu ätit vitlöksbröd
som Lars gjort i ugnen
och de smakade jätt-
gott..........

Vi ska ta en tidig kväll för
i morgon åker vi till Danmark



Jag ska till Helsingör på Påsk-
afton för att handla blommor på
torget....................



Nu tänder vi ett ljus.........



Vi gratulerar Therese för hennes
blogg www.husetvidan.blogspot.com
Som har blivit uppmärksammad av
aftonbladet...............

Vi skålar i champagne för dig
i kväll Therese...........



Grattis från oss
Anita och Lars....

Kommentarer
Postat av: Fredric

Tack så mycket...vad glad jag blir! Har precis kommit upp här vid datorn, efter att ha lyssnat en lång stund på fredric o Cesar som snarkar ikapp. Wilma som är stora tjejen är så duktig så hon sover numera på sitt rum så henne har jag också varit inne o tittat till, och hon sussar som en liten nasse....Och själv funderar jag på hur overkligt det är att Aftonbladet har hört av sig till "lilla mig" Jag som knappt kunde gå ut på Internet för ett halvår sedan.....Det tar sig...Ha det riktigt bra nu när ni ska fortsätta till Helsingör o Danmark. Nu är det nån som är uppe o efterlyser mig....Arga Wilma kommer ner o tycker jag ska lägga mig!! Natti,Natti. Therese

2009-04-10 @ 01:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0