Karlskoga

Hej

Då var det slut på riskanalys-
träffen........ Det är så mycket
besparingar ,nerdragningar
och elände så snart hamnar
väl hela komunen och hela
Sverige i en särskild riskanalys.

Alla med bonusar och fallskärmar
kom fram nu och ställ upp för Sverige



Men ni finns säkert någon-
annanstans än i gamla
Swedala.....ni har ju råd....

I morgon ska Erik och jag
åka och göra Karlskoga
osäkert........

Det blir roligt. jag måste
ha med Erik som chaufför
för jag hittar inte i Karlskoga

Hoppas att jag hittar något
jag kan köpa där för i Örebro
fanns ju inget...............

 

Vi kan ju fika smälla till med
en riktig god räkmacka.........


Eller stora goda winerbröd.


Något ska jag ialla fall slänga

ut pengar på............


Man kan ju inte åka till två

rätt stora städer och inte

handla något...........eller ?????

Anita......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0