God Morgon

Hej

Erik kom hit i dag på morgonen...
Jag skulle skjutsa  honom till
Mullhyttan,....Han och Fredric
ska ut och fiska............

Klockan var 0540 när han kom
vi gick ut till bilen jag tog tidningn
från postlådan för att titta lite i den
Jag upptäckte då att jag glömt ta
på mig mina glasögon........

          

På förmiddagen i dag ska jag åka
och hälsa på en "gammal" arbets-
kamrat och det tycker jag ska bli
jätteroligt..............

Mari-Anne och jag har alltid
haft så himla kul tillsammans

           

Jag ska åka och köpa räkmackor..

          

Det ska vi smaska på.....Gott Gott....

Sedan tar vi en tur på landet för
att titta lite på omgivningen och
sedan ska vi naturligtvis skvallra

Jag brukar ha ont i magen när
vi har träffats, för jag skrattar så
mycket.................

Oj vad roligt det ska bli att träffas
det blir allt för sällan

Det kommer mera rapporter senare
i dag................

Anita..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0