God morgon

Hej på Er.....

Idag har jag en sådan där
känsla av förväntan i mig

Jag vet inte varför för jag
ska inte göra något särskilt

Jo jag ska in till stan och köpa
födelsedagspresent..............


Det kanske är för att jag inte

är uppe på stan så ofta.....

Det blir istället att man åker

till Marieberg............




Jag skall också köpa mig en
krans att hänga på ytterdörren......

Annars är det som vanligt jag
ska städa en garderob..........

Jag har fönster som behöver
tvättas..............

I helgen ska det bli fint väder
så då drar vi ut med husbilen

I morgon kära vänner ska jag
gå till tandläkaren..................

På förmiddagen är det något
möte som jag ska gå för jobbets
räkning...............



    Ett Hjärta i sten.......

Anita..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0