Glad Påsk..

Hej på Er......



Jag önskar er en
riktigt Glad Påsk...

Hoppas att ni får det
lika bra som jag har det...

Lars sitter ute i solen
med ett glas rött......

Vi ska nu grilla karre-
skivor och göra klyft-
potatis i ugnen........

Det har rullat in mycket
husvagnar och husbilar
här nu mitt på dagen....

Vi har talat med våra grannar
De vi har på ena sidan var från
Vingåker..........

De andra var från Lidköping
där vi var förra helgen.....

Det roliga var att både vi och
de från Lidköping är medlemmar
i husbilsklubben.se.........

Lars och jag har medlemsnummer
431..... De från Lidköping hade nr 1.....

Vi har nu +13 grader och då står vi
precis nere v id havet...............



Anita....

Kommentarer
Postat av: Fredric

Hej på Er!! Här befinner vi oss lite i "chocktillstånd " Vi har fått reda på att Aftonbladet har haft koll på mig/oss på StyleRoom...och tycker vi har ett jättefint hem och skulle gärna vilja komma o göra ett hemma hos reportage hos oss!! Man tror ju att det är ett Aprilskämt...Men det är faktiskt sant....Så det får väl bli en bild på Fredrics fiskrum!! Ha, Ha,...Vi önskar Er en Glad Påsk o Ha en fortsatt trevlig resa!! Therese,Fredric,Wilma,o lilla C.

2009-04-09 @ 17:04:45
Postat av: Anita

Hej

Vad roligt att ni får så fina utmärkelser....

Men Therese du har ju så himla god smak så det

förvånar mig inte ett dugg.....Vi ser fram mot

reportaget. Krama lilla Påskkärringen Wilma från

Farmor och Lars. Vi saknar henne henne på resan...

Trevlig Helg önskar vi er

Anita och Lars......



2009-04-09 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0