Fullt upp

Hej

I Dag har det varit fullt upp

Jag har planterat blommor
i mina lådor på framsidan'av huset

Sedan har jag suttit vid symaskin
och vi älskar och hatar varandra......



Eftersom min mamma var sömmerska
så sydde hon alltid det senaste som var
modernt............................................

Hon hjälpte mig alltid att sy färdigt
mina kläder på syslöjden..........................
Jag fick alltid högsta betyg............................

Nu när jag ska sy själv blir det lite si och så

Men nu har jag sytt nya gardiner till köket
och jag blev rätt  nöjd.............



Så här blev det i dagsljus......

Så här blev det klockan 2200



Godnatt önskar
Anita............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0