Dagen efter.

Hej.

Ja då var det dagen efter
invasionen...............

Jag har sovit lite längre
i dag, dels var jag trött
men även för att det är
en jobbarnatt.............

Solen skiner och jag ska
hänga ut tvätt..........

Måste ta ett race i tvätt-
stugan medan man
kommer fram där.......


Jag saknar mamma hon
var en pärla i min tvättstuga

Lars kallade henne för träsk-
generalen.........
Hon skötte både tvätt och strykning

Min svärmor sa att den dagen inte
Karla fanns skulle jag få ett elände
i min tvättstuga.......hon fick rätt.....

Först frukost...................
sedan träsket.................

Anita......

Kommentarer
Postat av: Fredric

Hallå i solskenet! Tack för senast, det smakade väldigt bra....Lycka till med nya " Bowen " Häls. Familjen Wilma.

2009-04-01 @ 12:45:31
Postat av: Anita

Hej Fredric...

Du överlevde natten.... Jag var lite orolig

ett tag med tanke på de 3 stora portioner isterband

A.....

2009-04-01 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0